8 Aralık 2009 Salı

Nuh'un Partisi



"Don't you love me?" John Wellington



Onlara işimi anlattım. Kendimizden bahsetmenin en eğlenceli şey olduğunu sanıyoruz ya ondan galiba. Tamam öyleyse bu ilginizi çekecek. Biriyle tanışmalıyım. Onunla ilgilenip aklımdakileri unutmalıyım. Hadi tanışalım. Biz paranızı nasıl harcamayı tercih ettiğinize bakarız. Bir topluluk olarak sizi parçalar ve eğilimlerinizi not ederiz. Sizi soyutlaştırıp bir grubun içine dahil ederiz. Siz B tipi tüketici grubundasınız. Siz taksideyken taksimetreyi kontrol eden insanlar yığınının bir parçasısınız. Siz kasada kredi kartınızın sorun çıkartmaması için dua edenler yığınının sessiz bir parçasısınız. Sıradan hissettirmek istemezdim fakat daima sizi anlatan bir üst başlık vardır.
Biricik olmadığınızı söylemek istemem ama bana oturma odanızın fotoğrafını gönderin ve bendeki yüzlercesiyle karşılaştırmama izin verin ve aman allahım siz başkasının evinde oturuyorsunuz.
Ben soruları hazırlarım. Soruları hazırlamaya bayılırım. Soruları birbirinden uzaklaştırdıkça asıl cevap yaklaşır.
Yanlış sorular: Ürünümüzden memnun kaldınız mı?
Başka bir markayı tercih eder miydiniz?
Tanrım biri sizi terk ederken ona sormak isteyeceğiniz türden her sorunun cevabı yanlıştır.
İnsanın eğilimleri o anın ruhundan etkilenir.
Doğru cevap için yanlış bilgiler verin.
Sorularınız merak değil yönlendirme içermeli çünkü birbiriyle çelişen yönlendirmeler onun yalan söyleme tarzı hakkında bilgi verir.
Yalan söyleme tarzımız yaşam tarzımızdır.
Binlerce insanı tek bir insana dönüştürürüz inanın bu mümkün.
Bugün her zaman olduğundan daha çok mümkün.
İnsanlara ne istediklerini söylemeniz gerekir. Bunu istiyorsunuz.
Bunu istemelisiniz. Bir ürünü simgelerle donatın bırakın bilinçaltlarına aksın. Bunlar sır değil ama işe yarar. İneği sağmak sır değildir ama inanın işe yarar.
Bu sırada flaşlar patlıyor. Küçük sınıfım poz vermeye başlıyor.
Yanlış soru: O şu anda ne yapıyor?
İlgilenmiyor olmam gerekirdi. Çünkü benimle değilse başkasıyladır.
Çünkü yalnız kalmak için terk etmedi beni.
Çünkü sürtüğün azgın bir iştahı var bu artık onunla olmadığınızda sizi gerçekten korkutur.
Doymayı bekliyor.
Yanlış soru: peki o halde neden beni sevdiğini söyledi?
Dikilmiş bir penisle konuşamazsınız. Ya da hadi deneyin. Ne anlatabilirsiniz?
Birinin yerini diğeri doldurur. Vurgu 'doldurur' kelimesinde.
Bencil sürtük şu anda beslenme saatinde.
Geçmişimiz oluşum halinde sevgili fıstıklar. Gözlüğümü çıkarıp sizi uçurmama izin verin. Hala ilginçken.
Sonunda uçan bir adamın bile varlığı sinirinizi bozabilir. Rüzgardan şikayet edersiniz. Ne yazık ki beni açmanıza izin vermeyeceğim.
Yalnız kalıp evin içinde "hassiktir" "hassiktir" diye dolaştığım anı anlatmamı da ister misiniz?
Yanlış soru: Beni terk edecek misin?
Yanlış dilek: Beni bırakma
Kendimize inanmaya programlanmışız. Birinin hayatını mahvedebiliriz. Yüzlerce kişiyi öldürmek umrumuzda bile olmayabilir. Fakat aniden frene basıp bir kirpinin hayatını kurtarırız. Kirpinin bağırsaklarını götünden çıkartmamak bir anda önemli olur. Bu bizi merhametli yapar. Ben iyi biriyim. Hayır götün tekisin. Bu o kadar açık ki!
Gerçeği ve gerçekle birlikte kendimizi üretiyoruz. İlkeleri olan bir puşt oluyoruz. Bakın azgın yavrularım, hani bazı sabahlar iç sızısıyla karışık bir huzurla uyanırsınız ya bu, artık hormonların geri dönüşümüdür sadece. Sen yine aynı kaltaksın.
Ben aynı puştum. Sana her şeyi söyler ve senden her şeyi alırken zevkten ürperirim.
Burada küçük sınıfımla fotoğraf çektiriyorum.
Umudum giderek azalıyor tam bu anda beni kurtarmasını beklediğimi fark ediyorum.
Aynı cümlelerle beni kurtarmıştı. Yazılışı ve söylenişi aynı.
Başlatan şey yok eden şeye de dönüşebiliyor.
Düşünceleriniz bir meslek hastalığı gibi. Başka bir disiplinin diliyle anlatınca sikişmek arzunun nesneye uyguladığı basıncın artıp hacminin genişlemesi olarak ifade edilebiliyor. Bana academy of arts'da okuduklarını söylüyorlar.
Kendini sürekli tekrarlayan bir telefon konuşması enstelasyonu öneriyorum.
Suda eriyen aspirinlerle ilgili bir video öneriyorum.
Bu sırada aldığım şeyler içimde birer birer patlıyor. Sana karıştırma demiştim der gibi bakacak Noah. Siktir et der gibi bakacak ona Hakan.
Leah'yı arıyorum, onun bir köşeye çekildiğini ve sıkıldığını düşünüyorum.
Bok karı gayet güzel eğleniyor. Onu gözlerini kapatmış, sarsılarak ve titreyerek dans ederken ve elleriyle boşluğu okşarken buluyorum. Boşluğun yerini alıyorum hemen. Bana çok iyi olduğunu söylüyor. Terlemiş ve bana baktığından emin değilim. Birazdan onun gibi olacağım. Bana öncülük ediyor. Beni kimse kurtarmayacak. Ben de kendimi kurtarmayacağım.
Ben kendini kurtaramayan insanlar grubundanım. Ben daha kötüsü bir başkasının, hayatını mahvetmesine izin verenler grubundanım. Buraya bakıyorum ve aslında en fazla 5-6 kişiyiz. 5-6 grup. Bazen bir kişi birden fazla grupta. Her hayvandan bir çift yeterli.
Yanlış soru: Beni sevmen için ne yapamam gerekiyor?
Yanlış soru: Fikrini değiştirmenin bir yolu yok mu?

1 yorum:

  1. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda

    kredi sunuyoruz. Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:

    xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir veya ödeme yasindaki seçin.
    Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
    Esnek kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
    Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün .. SR

    GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir. E-posta:

    xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil