14 Aralık 2009 Pazartesi

Patolojik bir kahkaha



Sonrası video kayıtları ve fotoğraflar. Kendimi dans ederken görüyorum. Hatırladığım ses ve ışıklar ve çarptığım insanlar. Sürekli konuşuyorum. Noah klanını toplamış şiirsel bir vaaz verirken ben huzuru bozuyorum. Herkes uçmuş olmasına rağmen Noah’ı dinliyor kendilerinden geçiyorlar.
Noah bizim şamanımız.
Hepimizin ruhunu süpürüp birleştiriyor.
Vücudumuza giren kimyasallar algılarımızı değiştiriyor. Beynimiz alıştığı haberleşme sistemini terk ediyor. Prionlar kuvvetleniyor. Belirsiz ve ölümsüz oluyoruz. Hepsi eğitilerek, perdeyi kaldırmayı unuttuğumuz için. Hepsi eğitilerek sakatlandığımız için. Bu yüzden bitkilere ihtiyaç var, dumana ihtiyaç var.
Meraklılarla kendini kaptıranları ayırmak gerekir. Academy of art gecemize turist gibi katılıyor. Bizden yararlanmak istiyorlar. Fakat kendilerini vermeden.
İçinizde sesler duyuyorsunuz. Görüntüler başkalaşıyor. Noah’ta yerli kanı olmalı. Sanki hepimiz “uluma”yı dinliyoruz. Çoğumuz içeceklerle ilgiliyizdir. Çoğumuz kahkahalarla ve güzel bir kızın iri göğüsleriyle. Burada her şey diriliyor. Burada size ruhunuzu çağırmanız için bir fırsat sunuluyor. Etinizden ayrılmayan ruhunuz. Noah, Walt Whitman’ı anlatıyor. Otopside sağlam tek organı beyniydi diğerleri iflas etmişti. İç savaşta kendini yaralı askerlere adamış ama tüberküloz kapmıştı. Whitman şöyle der diyor Noah: “ter kokum duadan güzeldir” tahmin edersiniz yüzünü buruşturanların sayısı hiç de az değil. Ruhumuz etimizle bütün olduğundan ısırıyoruz bir başkasının dudaklarını. “ısırmam havlamamdan fenadır”
Noah bana bir şey öğretmiyor zihnimde bir deneyimi uyandırıyor.
Noah bir şaman, o bizim aracımız.
Tütsülü kafalarla kendimizi müziğe bırakıyoruz. Ses sistemine bağlanmış iki macbook’un başında iki kafayı yemiş tip var.
Telefonda toplasan 19 kelime kadar. Bazı geceler yanınızdakini uzaylılar kaçırıyor ve yerine bir başkasını bırakıyor. Allahın belası götten bacaklı uzaylılar. Sümük gibi elleriyle size de dokunuyorlar ve ürperiyorsunuz. 19 kelime ile bana özetliyor. 19 kelimelik bildiri. Konuşma değil.
Birini terk edecekseniz en azından ona gerçek nedenini söyleyecek kadar nazik olun. Neyi kast ettiğimi biliyorsun! Aşağılık bir hikaye anlatmayın ya da ‘kendinize bile açıklayamadığınız bazı duyguların baskısı’ndan bahsetmeyin. Başka birine aşıksanız bilmek istiyoruz. O götün kim olduğunu da. Varsa bir resmi lütfen. Yakın bir arkadaşımızsa yeterince mermi lütfen. Bir balta lütfen. Hepinizi lime lime edeceğim. Uçmuş grubumuzla and içiyoruz. Noah: “ ne olmam gerekirse o olurum diyor” “ben ben’im” diyor.
Bir gün kendi ellerimle gırtlağıma sarılacağım ve olmam gereken şey için kendimi yok edeceğim.
Üzülüp acıyor, nazik oluyor bana. 19 kelimelik nezaket gösterisi. Isırmam havlamamdan fenadır. Şimdi siktir git. Size bağırmamıza izin verin. Çünkü ihanet ediyorsunuz. Çünkü adımlarınızı değiştiriyorsunuz. Çünkü bizi yanlış ayakta yakalayıp belimizi kırıyorsunuz. Peri tozumuzu süpürüp pencereden bırakıyorsunuz. Kıçımızdaki tekme derin bir tünel açıyor filmde dediği gibi : “öyle bir tünel ki trafik polisine ihtiyaç var”
Gözlerini devirip abarttığımı söyleyecek allahın belası ruh emici.
Sadece bir kaç hafta. Arıyorum. Şimdi konuşamıyor. Çünkü yanında kafasını baltayla ikiye ayıracağım bir herif duruyor değil mi? Sakin olmaya davet ediliyorum. Bu yaptığım sadece daha büyük bir hayal kırıklığına neden oluyormuş. Umrumda mı? Ben bu değilmişim. Burada patolojik bir kahkaha attığımı tahmin edersiniz. Sen bu musun peki? Bizimle karşılaşacak cesareti gösterin en azından. Noah: “köpekler ise dışarı atılacaktır” diyor. Telefonun ucunda inleyen köpek benim aslında. Ne konuda hakkınızı aradığınızı bile bilmiyorsunuz. İşlenen soğukkanlı cinayet sinirinizi bozuyor. Herkese bir parça anlatıp Leah’nın meraklı kollarına dönüyorum. Ona “ben eve dönemeyeceğim” diyorum. Ne demek istediğimi hemen anladığını irileşen gözlerinde görüyorum.

1 yorum:

  1. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda

    kredi sunuyoruz. Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:

    xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir veya ödeme yasindaki seçin.
    Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
    Esnek kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
    Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün .. SR

    GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir. E-posta:

    xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil