2 Aralık 2009 Çarşamba

Hava Yastığı

Thom Yorke-atoms for peace


Kötü bir rüya gördüm gülmese anlatırım, gülecek, hatırlamıyorum, anlatmaya başlasam unuttuğumu anlayacağım. Bana sarılır. Sevgili kolların tesellisi. Öncesiyle ya da şimdiyle ilgili değil gelecekle ilgili bir kucaklama. Bu anı hatırlayacağımı söylerim. Ben düşünürüm, aklımdan geçiririm ama o gözlerini aralayıp konuşur. Ben asla öyle ifade edemezdim. Bana güler ve ona hayran oluşum şimdi rahatsız etmez. Bana dokunur ve neden sevişmediğimizi sorar. Bir hava yastığı gibi hızla şişerim. Aklımdan geçirdiğim kötü şeyler yüzünden büyük pişmanlık duyarım aklımızı oynattığımız uzun sevişmenin sonunda bana korunması gereken bir varlıkmışım gibi bakarken. Tam da öyle der. Aklını okuyabilirim tek düşüncesi ben olduğumda. Yanılgılarım onu mutlu eder şimdi. Hatalarımdan zevk alır şimdi. Utançlarımı öyle yorumlar ki hep utanç duyacağım şeyler yapmak isterim. Ben de korkmam. Kör oluyoruz der sonra. Kesildiniz kaburgalarınız açıldı ve kalbinize iğnesini batırıyor. Bu bildiğimiz ışıksız körlük değil, karanlığa gömülmüyoruz, ışığa boğuluyoruz. Kağıdın üstünde bir kaç ıslak fırça darbesi yorumlanacak bir kaç iz. İzlenimler yağıyor derim. Aramızda hiçbir şey kalmayana kadar yaklaşırız. Yapışana kadar. Tanrım! Burada öylesine gerçeğim ki. Korkarım. Hiçbir şüphesi yok. Kendimi boşuna üzdüm. Ben delirmişim, ben üşütmüş olmalıymışım, bu geçmiş ya da şimdinin ötesiymiş. Bu emin olabileceğimiz tek gerçekmiş.

Kollarından ayrıldığımda Leah'nın da ağladığını görüyorum. İçini parçalıyorum. Sanırım sevişseydik daha çok bağlanmayacaktı. Kendimi bok gibi hissediyorum.
Leah, korktuğumu da söylemiş miydim?
Beni o kadar çok sevdi ki artık istemediğimde kurtulabilecek miydim?
Artık ondan bir şey isteyemeyeceğim kadar çok kendini bana verdiğinde, işte olan da buydu zaten onu nasıl geride bırakacaktım?
Leah, onun deli olduğundan şüphelendiğimi de söylemiş miydim?
Bana bağlanıp hayatımı yok edecekti.
Ben aptal ve şımarık bir götüm. Bunu da eklemiş miydim?
Bu kadar sevdiği için onu küçümsemiştim. Doğru anlatabiliyor muyum?
Benim için üzülmeden önce iyice anlamaya çalış.
Bana bağlanmadan, bana içini açmadan, herkesten bir bok varmış gibi kaçırdığın ruhunu açmadan önce iyice düşün.
Beni seviyordu hep sevecekti, sevmek zorundaydı öyle görünüyordu o zaman artık tamamdı. Onunla işim bitmişti. Sizi annemle tanıştırayım.
Leah, kısa bir süre sadece bir an! Korkudan, artık o olmadan yaşamanın bir yolunu bulamam diye tıpkı onun benimle savaştığı gibi içinde, ben de onunla savaştım.
İkiyüzlü, yalancı bir kaltak bulmaya çalıştım onda.
Ne ararsan onu buluyorsun.
Kendimi suçluyor gibi yapmam lazım. Adalet duygumu beslemem lazım.
Büyü bozulunca artık bir fareyim. Islak, tüyleri diken diken bir fare.
Büyü bozulunca yüzyıldır uyuyan kaltak uyanıyor.
Büyü bozulunca dans eden ayaklar duruyor.
Büyü bozulunca sesim farenin çığlıkları.
Mızmızlanıp dururken sana üzülerek siktir git diyorum.
Öfkelenip bunu benim yapmamı istemişti. Birbirimizi avlamaya çalışıyorduk artık demek ki.
Kendini kandırmak zor değil nereye dokunacağını bil yeter. Açılan boşluğu gürültüyle doldur. Birazdan yapacağım gibi. Diğerleri gelince. Arabalar dolusu insan ellerinde içkilerle, pizza kutularıyla, sigaralarla, haplarla, enerji içecekleriyle, amfiyle, iki elektro bir bas gitarla, zillerle, mikrofonlar ve karaoke cdleriyle gelince mutlu fotoğraflar çektireceğiz. Üstümüzdekileri çıkarıp, daha çok teşhir edip, bedenlerimizi ve onlara bulaşan izleri göstereceğiz. Dillerimizi çıkarıp, kaşlarımızı çatıp ellerimizle işaretler yapıp poz vereceğiz. Göz kırpıp yakışıklı olacağız. Sert bakıp siyah askılı elbisemizden beliren göğüslerimizle seksi olacağız. Bir koltuğa üst üste yığılıp poz vereceğiz. Bir anda ciddileşen adamlar göreceğiz, her fotoğrafta aynı pozu verebilen insanlara tanık olacağız, fotoğraflarına benzemeyen daha yaşlı daha çirkin daha yamuk çıkan insanları göreceğiz. Gözlerimiz kapalı çıkacak. Konuşurken çekecekler. Videolar çekeceğiz uçtuğumuzda. Sebepsiz yere gülen insanlar göreceğiz bir modern baş yapıt olacak bu. Kendini kaybedip şarkı söyleyen salaklar göreceğiz. Hoş göremeyeceğimiz aptallar, sik kafalı gerizekalılar olacak. Bize yapışacak ve bizi öpmeye ellemeye çalışacaklar. Kiminle yatabileceğimize şöyle bir bakacağız. Kime verirdik düşüneceğiz. Aklımızdan kovmadan önce bir kaç kişiyi hayal edeceğiz. Sürekli yanak yanağa verip fotoğraf çektirdiğimiz kız mesela? Arkadaşlarınızın size ayarlamaya çalıştığı şu siki pantolonundan fırlamak üzere olan herife ne dersiniz? Gözünüz sürekli kayıyor olmasa ne kadar hoş biri olduğunu fark edebilirdiniz. Buna ihtiyacımız olacak bu heyecan olmadan yaşayamayız. Güzel bir fotoğrafımız olmalı bakıp beğendiklerimize benzemeli görüntümüzü dolaştırıyoruz, suretimiz, temsillerimiz iletişim kuruyor. "Ben güzelim." "Ben hazırım." "İstersen yaparız." "Ben sadece takılıyorum." "Orda dur." "Seni küçük amcık." "Belayı seviyorsan gel ve bulaş." En çok da "Buraya ait değilim" demeye çalışan duyarlı abazalar. Burayı penisler ve vajinalar gezegeni gibi görmek istiyorsanız hiç durmayın. Bana bir içki doldurur musun? Kadehini sıkıca kavrayın ve içine ne istiyorsa yavaşça doldurun.
Bunlar başlamadan önce arzulanabilir görünmem lazım. Yeni saçlarım ve yeni kıyafetlerimle hazır olmalıyım. Bir tavırda karar kılmalı sonra uçtukça onu aşmalıyım.
Leah giyinmeye gidiyor.
Bir hava yastığı gibi hızla şişiyorum.

1 yorum:

  1. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda

    kredi sunuyoruz. Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:

    xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir veya ödeme yasindaki seçin.
    Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
    Esnek kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
    Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün .. SR

    GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir. E-posta:

    xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil