15 Kasım 2009 Pazar

Bir kez asla yetmiyor. Hepsine uygulanabilir. Bir kez kazanmak, bir kez başarmak, bir kez terk edilmek, bir kez aptal yerine konmak, bir kez merhamet görmek, bir kez affedilmek, ölmek. Kendi dışlanmışlığımı ve derinleştikçe utanç verici belirtiler gösteren öfkemi görüyorum şimdi. Demek istiyorum ki kimse fark etmesin diye çabalarken bir yanımla herkesin bilmesini istiyorum. Demek istiyorum ki yaptıklarımın anlamsızlığını fark edip aydınlandığım anlar yalnızca bir kaç dakika sürüyor. İçimde sırayla kırılan kapsülleri görüyorum. Acı-Teskin-Uyanış-Öfke-Vakar-Siktir Et-Siktir Ol-Hassiktir-Şimdi Siki Tuttun-Şşştt-Tamam İyiyim-Bok İyiyim. Sırası değişiyor. Eğlenceli bir şeyler ararken görüyorum kendimi. Herkes biraz yakınıyor sonra zevklerine dalıyorlar. Uyumadan önce, uyuyakalmak için yalvarmadan önce bugün ne kadar zevk aldıklarını tartıyorlar. Yaşadıklarını biliyorum sandığım kadar iyi olmadıklarını da sandıkları kadar mutlu olmaya yaklaşamadıklarını da. "Hassiktir" kapsülü kırılana kadar biliyorum. Kırılınca bilmiyorum. Sanırım herkes... Sanırım O yeterince hatta sandığımdan da mutlu. Bir kenara kıvrılıp ağladığını hayal ediyorum. Buna üzülmem gerekmez mi? Sandığımdan daha sert. Öpüşme ve kucaklaşmalar görüyorum. Demek istiyorum ki büyük bir hızla parçalanıyor. Her gün iyi olacağıma inandığımı görüyorum. Her gün aslında beklediğimi anlıyorum. Çamaşır deterjanının kokusu dengemi bozuyor. Bundan neden utandığımı bilemiyorum bana neden kendimi değersiz hissettirmek zorunda olduğunu da. Şimdi sıkı tutun işte. Geciktirici püskürtülmüş beynimle daha geç idrak edip daha az bilip acının bilincine daha az varmak istiyorum. Acının hafızası olmasın bir kenarda hayvan gibi inleyeyim. İnilti bana iyi hissettirsin. Az göt değilim. Bunu görüyorum. Kendimi iyi saklıyorum en çok ben konuşuyorum en çok ben eğleniyorum kendimi işime veriyorum. Mutlu bir yavşak görüyorlar. Onları güldüren akıllarına olmadık fikirler sokan birini görüyorlar. "Hassiktir" ikinci kez kırılıyor. Ben mutsuz ve içine kapanık görünüyorum. Lafımı yarıda kesiyor götler. Öyle değersiz söylediklerim. Burada daha fazla kalırsam kendimi alçaltacağımı iyice rezil edeceğimi söylüyorlar. Bu olamaz diye diretiyorum çünkü biz aşıktık küçülme utanma gibi şeylerin aramızda lafı bile edilemez. Bunu anlıyor musunuz? "şimdi siki tuttun" kırılır kırılmaz bir taraflarımda bir göze daha sahip oluyorum. Tam bir gerizekalıyım. Sandığımdan evvel bir kez daha onları ziyarete gelmeliymişim. Beni tutan ne varmış ki? Nasıl da mantıklı konuşuyor ibneler.

2 yorum:

  1. okunsun diye yazıyorum tabii ama gerçekten okunup yorum gelince garipsedim yazdıklarımı. hayırlısıyla gerçekten kaybolsam iyi olacak.

    YanıtlaSil