27 Kasım 2009 Cuma

One, two, Freddy's coming for you



"Ateşli bir ruhla yürekler ürettim, onları sadık kılmak istedim, sadık oldular evet! Ama başka aşklar için. Sebatlı olsunlar diye tüm gayretimle emek verdim onlara! Sebatlı oldular, evet! Ama ihanette."


Leah hediye seçmeme yardım ediyor. Evet ilgilen bakalım benimle. Sence o şu anda seni özlüyor mu? diye soruyor. Saate bakıyorum. Saat farkını düşünüyorum. Akşam olmuş olmalı. İşinden çıkmıştır. Ne giydiğini düşünüyorum. Ona elbiselerini giydiriyorum. Ona âşık oluyorum. Ona tapınıyorum. O sadece giyiniyor ben bir mucizeye tanık oluyorum. Mucize mi? Mal gibi konuşuyorum ve asla akıllanmıyorum. Beni tarttı, gizlice ölçtü beni. Ben gözlerimi kapattım o izledi. Kendini ayırdı. Karşıma iradesini dikti. Yavaş yavaş yükseltti. Onu göremeyene kadar.
Onu özlediğimi söyleyeceğim ve sessizlik olacak.
Çok sevdiğimi söyleyeceğim ve sessizlik sürecek.
Onun da beni sevdiğini sandığımı söyleyeceğim ve sessizce başını çevirecek.
İradesi bilenecek.
Kendini toparlayıp, gözlerimin içine bakıp, sessizliği şöyle bozacak 'canım, ben artık sana aşık değilim ve birlikte olmamızı istemiyorum. Ben özlemiyorum.'
En fenası zarif bir sürtüktür.
Leah bir de onun ayakkabılarını giymeyi dene demeye getiriyor. Kendini onun yerine koy, onu tanıyorsun onun gibi düşünmeye çalış.
Leah ondan nefret etmesine rağmen ona saygı duyuyormuş gibi yaparak gözüme girmeye çalışıyor. Fakat Leah'nın tarafından bakarsak aslında tek yaptığı yapmak üzere olduğu şey için kendine gerekli olan iç huzuru sağlamak. Benim üstüme atlamadığını söylemeye çalışıyor kendisine. Ben Leah'nın ayakkabılarıyla on santim daha uzayarak yürüyorum. Düşüncelerim dağılıyor. 'Üstüme atlamak' diye içimden geçirdiğim andan beri onun benim üstüme atladığı zamanları hatırlıyorum ve Leah'ya söylediklerini sürekli tekrarlatmak zorunda kalıyorum. Bana anlayışlı davranıyor. Zarif olduğu kesin ama sürtük mü henüz bilmiyorum. Benimle belirli bir süre birlikte olduktan sonra beni terk edebileceklerini anlıyorlar. Şimdi de sorun bende deyip iyice acıklı hale mi getireceğim? Geceleri kabuslar görüyorum ve uyandığımda onun rahat bir gülümsemeyle uyuduğunu düşünüp öfkeden çıldırıyorum. 'Senin mutlu olduğunu bilmek beni mutlu ediyor, bu bana yeter.'Sikerim yalanını. İstediğim bu değil. Mutlu olmanı ama bunun benim yanımda olmasını istiyorum.
Kar kürelerine bakıyoruz. Onun için alıyorum. Bir kaç tane hediye etmiştim ve almaya devam edeceğimi anlıyorum. Kendimi bir odası kar küreleriyle dolu olan bir kaçık olarak hayal ediyorum. Kendimi bir kar küresine kapatıp ona postalamak istiyorum. Beni alır ve şimdi yaptığı gibi alt üst eder sonra hayranlıkla izlerdi.
Parmağımı direkt akıma dokundurup kendimi kızartsam. Sinüs dalgası dipteyken bir şansınız var. Kendimi şansa bırakmak istiyorum. Havaya uçarken şehir ışıklarının göz kırptığını görürsünüz.
Bana derdi ki: İnsanlara nasıl seviştiğimizi anlatıyorsun ve bunun beni etkilemesini mi bekliyorsun?
Kararlı pislik.
Bunun doğru olduğunu düşünüyor ve vaktimizi harcıyor. Kendini inandırıyor. Kesinlikle doğru olanı yaptım, oh be huzurluyum işte. Normalim sonunda.
Beni normal olmayan her şeyimle sevdiği halde, aramızdaki çılgınlıktan vazgeçmek istemediğini söylediği halde kendini buna inandırıyor.
Ben kendimi umursamadığıma inandıramıyorum. Korkuyla uyanıp filmin büyük bir kısmını kaçırdığımı görüyorum ve aynı filmi dört gündür bitirmeye çalışıyorum, ağlamaya başlıyorum. Halimden utanıyorum. Kendime bunu yapmayacağıma söz veriyorum. Uykuya dalınca onu görüyorum.
Rüyamda bana kötü davranıyor.
Rüyam gerçekten farksız.
Hayatım da bir kabus o zaman.
Kendimi sarsarak uyandırmak istiyorum.
Her zaman koltukta uyanıyorum. Yatağıma gitmek istemiyorum.
Film bitmiş ve televizyon kendiliğinden kapanmış oluyor. Kumanda yerde oluyor.
'Yatağımız' dediğinizde onu efsunlamış oluyorsunuz.
Sevişmelerimiz orada yaşıyor.
Tembel haftasonlarımız orada.
Korkuyla uyanıp, güvenle birbirimize sarıldığımız anlar orada.
Ona bir şeyler anlattığım, okuduğum, uyurken onu izlediğim anlar da öyle.
Birbirimizi kırdığımız bir kaç an, özür dilediğimiz bir kaç an da öyle.
Yatak mozoleye dönüşüyor.
"One, two, Freddy's coming for you"
Yataktan uzak duruyorum.

2 yorum:

  1. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda

    kredi sunuyoruz. Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:

    xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir veya ödeme yasindaki seçin.
    Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
    Esnek kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
    Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün .. SR

    GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir. E-posta:

    xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil
  2. İş Planlama, Ticari ve Kalkınma Finansmanı, Mülkler ve İpotekler, Borç Konsolidasyon Kredileri, Ticari Krediler, Özel krediler, Bireyler, şirketler ve kurumsal kuruluşlar için yıllık düşük faiz oranına sahip Konut Yeniden Finansman Kredileri gibi geniş bir yelpazede finansal hizmetler sunuyoruz. Genel Kredi programımızla aileniz için en iyisini alın ve hayallerinizdeki eve sahip olun. İlgilenen adayların bizimle iletişime geçmesi gerekir
    Yalnızca WhatsApp: {+ 44} 7480 729811
    Tel .... {+ 44} 7480 729811
    E-posta: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    YanıtlaSil